آهنگ جدید محمد علیزاده به نام «تعطیلیای آخر هر هفته رو کنارتم»
نوشته شده توسط : morad10

متن آهنگ تعطیلیای آخر هر هفته رو کنارتم محمد علیزاده

تعطیلیای آخر هر هفته رو کنارتم ولی تموم هفته رو خراب و بی قرارتم همش روزارو میشمرم که وقت دیدنت بشه دلی که عاشق تو شد هرچی ببینه حقشه گاهی بخند بذار یادم نره دوسم داری مث اون روزا آرامشم با تو تکمیله دوست دارم مگه نمیدونی تو واسه من هنوزم همونی دنیای من بی تو تعطیله نمیدونی همش دارم یواشکی میبینمت یه وقت نترسی اینجوری که دزدکی میبینمت یه جوری عاشقت شدم که خیلی غیر عادیه همین که میخندی برام از سرمم زیادیه

https://musicdel.ir/single-tracks/164842/





:: بازدید از این مطلب : 4
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 ارديبهشت 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: